Jak to funguje?

Kontrola plateb a výběr:

Každý měsíc do 20. dne očekáváme platbu nájemného a služeb od našich podnájemníků.
(

Systém monitorování upozorní nás na nezaplacené částky.

'

Pokud dojde k neplacení, začínáme upomínkový proces.

(

První upomínka se odesílá ihned po zpoždění plateb.

'

Po 15 dnech bez platby následuje výpověď s lhůtou 30 dnů.

(

V případě neplacení i po výpovědi můžeme podniknout soudní kroky.

Tento postup nám pomáhá udržet finanční stabilitu a dodržování smluvních povinností ze strany našich nájemníků.

Osobní kontroly

Každých 3–6 měsíců (v závislosti na typu nájemníka) provádíme osobní prohlídku bytu a pečlivě kontrolujeme více než 30 bodů z našeho seznamu.

(
Pokud zjistíme nějaké poškození, fotografujeme vše a zajišťujeme opravu do 14 dnů od zjištění.
'
Zároveň sledujeme spotřebu vody, plynu a elektřiny a přizpůsobujeme zálohy podle skutečné spotřeby, aby nájemníci platili spravedlivou cenu za služby.

Vyúčtování Služeb a Účetnictví

Roční Vyúčtování Záloh

Každoročně připravujeme vyúčtování záloh na služby a energie pro naše nájemníky.
(

Mimořádné Vyúčtování

V případě mimořádného ukončení nájemní smlouvy připravujeme i mimořádné vyúčtování.
Pro zajištění spravedlivosti této procedury udržujeme malou rezervu z kauce až do finálního vyúčtování.

'

Účetnictví

Máme na starosti kompletní účetnictví, včetně jednoduchého i podvojného účetnictví.
Tímto způsobem zajistíme transparentní a spravedlivou správu financí pro naše nájemníky, včetně mimořádných situací a vyúčtování.

Znovuobsazení Bytu/Domu/Komerční nemovitosti

Upozornění před vypršením smlouvy

Dva měsíce před koncem platnosti smlouvy se spojíme s podnájemníkem a zjišťujeme, zda má zájem pokračovat v podnájmu.
(

Příprava na odchod

Pokud se podnájemník rozhodne byt opustit, zajistíme technickou kontrolu a připravíme byt pro nový pronájem.
'

Prohlídky a hledání nového nájemce

Během posledního měsíce platnosti stávající smlouvy provádíme prohlídky bytu a aktivně hledáme nového nájemce.
(

Efektivní znovuobsazení

V 90 % případů máme byt obsazený dříve, než stávající podnájemník opustí byt.
Tímto postupem se snažíme minimalizovat dobu, kdy je byt prázdný, a zajistit efektivní znovuobsazení s maximální pohodlím pro všechny zúčastněné strany.
Opravy a havárie

Průběžné opravy

Po každé kontrole bytu identifikujeme jak drobné, tak větší závady, a tyto problémy ihned opravujeme.
(

Rychlá reakce na havárie

Jsme kdykoliv připraveni řešit běžné i havarijní situace, které mohou v bytě vzniknout.
'

Udržování perfektní kondice

Naším hlavním cílem je udržovat byt v neustálé perfektní kondici, což zajišťuje pohodlí a bezpečnost pro naše nájemníky.
Tímto způsobem se snažíme zajistit, že bydlení našich nájemníků zůstává bezproblémové a v ideálním stavu.

Komunikace s podnájemníkem

    Centralizovaná komunikace

    Všechny otázky a problémy našich podnájemníků řešíme prostřednictvím našeho oddělení správy.
    (

    Široký záběr komunikace

    Naše oddělení správy plně přebírá veškerou komunikaci týkající se bytu, včetně interakcí se sousedy a Společenstvím vlastníků jednotek (SVJ).
    '

    Rozhodování o opravách

    Majitel nemovitosti se zabývá pouze schvalováním oprav většího rozsahu, zatímco všechny běžné otázky a komunikaci zpracováváme my.
    Tímto způsobem usnadňujeme komunikaci pro naše podnájemníky a zajišťujeme efektivní řešení problémů a dotazů týkajících se bytu.