Kontrola plateb a výběr:
Systém monitorování upozorní nás na nezaplacené částky.
Pokud dojde k neplacení, začínáme upomínkový proces.
První upomínka se odesílá ihned po zpoždění plateb.
Po 15 dnech bez platby následuje výpověď s lhůtou 30 dnů.
V případě neplacení i po výpovědi můžeme podniknout soudní kroky.
Tento postup nám pomáhá udržet finanční stabilitu a dodržování smluvních povinností ze strany našich nájemníků.
Osobní kontroly
Každých 3–6 měsíců (v závislosti na typu nájemníka) provádíme osobní prohlídku bytu a pečlivě kontrolujeme více než 30 bodů z našeho seznamu.
Vyúčtování Služeb a Účetnictví
Roční Vyúčtování Záloh
Mimořádné Vyúčtování
V případě mimořádného ukončení nájemní smlouvy připravujeme i mimořádné vyúčtování.
Pro zajištění spravedlivosti této procedury udržujeme malou rezervu z kauce až do finálního vyúčtování.
Účetnictví
Znovuobsazení Bytu/Domu/Komerční nemovitosti
Upozornění před vypršením smlouvy
Příprava na odchod
Prohlídky a hledání nového nájemce
Efektivní znovuobsazení
Průběžné opravy
Rychlá reakce na havárie
Udržování perfektní kondice
Komunikace s podnájemníkem